Index > Mit mivel fejlesszünk?
Figyelem! Kérjük az előre átutalást választó vásárlóinkat, hogy mielőtt átutalnak, szíveskedjenek megvárni a visszajelzésünket, mert az árukészletünk folyamatosan változik. Köszönjük!
Kedves Vásárlóink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy karácsony előtti megrendeléseiket december 18-ig (hétfő) fogadjuk.
Kérjük, hogy a szállítás biztonsága érdekében ezt az időpontot szíveskedjenek figyelembe venni rendeléseik leadásakor.
Ismertetőink
Diszgráfia E-mail

diszgráfiaA diszgráfia (latinul dysgraphia) jelentése: írászavar

Hasonlóan a diszlexiához, óvodás korú gyerekeknél, akik nem tudnak még írni, itt is legfeljebb csak veszélyeztetettségről beszélhetünk. A diszgráfia esetében sem feltétlenül jelenik meg az összes tünet minden esetben és itt is előfordulhat, hogy mindkét fajtája egyszerre jelenik meg egy gyerek esetében. Ilyenkor megesik, hogy teljes írásképtelenséget okoz. A diszgráfia megjelenhet önállóan is, vagy lehet a diszlexia írásbeli megnyilvánulása. Lehet a rossz mozgáskoordináció tünete is. A diszgráfia nem betegség, nem is fogyatékosság. Ha a szülő észleli a tüneteket, akkor minél előbb forduljon logopédushoz. Feltétel nélkül fogadja el olyannak a gyereket, amilyen, és ahogy tudja, motiválja őt. Dicsérje, bíztassa, és ne keserítse el, hogy más gyerekek esetleg ügyesebbek, könnyebben veszik az akadályokat. Keresse meg azokat a területeket, melyeken a gyermek kiemelkedőt tud alkotni, és hagyja, hogy kibontakoztassa képességeit. A gyereket korábbi önmagához mérje, és ne másokhoz. A gyakorlás legyen érdekes, változatos, gyakori szünetekkel, és juttassa a gyereket sikerélményhez. Ne feledjük, hogy a nem tanulási célú közös játékok is segítenek a gyerek fejlődésében.

Forrás és több információ: (http://hu.wikipedia.org/wiki/Diszgráfia)

 
Diszlexia E-mail

diszlexiaA diszlexia a nyelvvel, a beszéddel és az olvasástanulással kapcsolatos részképességzavar. Fő tünete az olvasási képesség elmaradottsága az életkor, iskolázottság és intelligencia alapján elvárható szinttől. Problémát okozhat a betűk, szavak, és számok felismerése, leírása, a leírt betűket felcserélhetik, vagy ellenkező irányban olvashatják. Az olvasott szöveget nehezen, és hibásan idézik vissza, lényegét nem tudják visszaadni. A diszlexiások a hagyományos tanítási módszerekkel nehezen, vagy egyáltalán nem tudnak megtanulni olvasni, de alkalmas módszerekkel ez a nehézség kezelhető, vagy megelőzhető, de például a nyelvtanulás továbbra is nehéz marad. A diszlexiás egyén súlyos tünetekkel küzdhet az egyik nyelven, míg egy más nyelven akár tünetmentes lehet. A speciális fejlesztést logopédus végzi.

Forrás és több információ:(http://hu.wikipedia.org/wiki/Diszlexia)

 
Környezetünk megismerése E-mail
környezet"Az a dolgunk a világon, hogy otthon érezzük magunkat benne" mondja a híres Gerald Durell és valóban, rengeteg felfedezni való vár a gyerekekre körülöttünk. Ha természetes kiváncsiságukra építünk, rengeteg tapasztalat és ismeret birtokába juttathatjuk őket, ráadásul a jó levegőn való mozgással még egészségesebbek is lesznek.
Rohanó világunkban talán egyre kevésbé érték a megállni, odacsodálkozni, megpihenni való tudás. A felfedező készletek olyan élményekhez tapasztalatokhoz juttatják a gyermekeket, melyeket későbbi tanulmányaik során is hasznosíthatnak majd, esetleg pont ők lesznek azok akik új eszközöket készítenek, vagy találnak ki környezetünk megóvása érdekében. A környezetünk megismerésére szolgáló játékok segítségünkre lehetnek, hogy kielégítsük gyermekeink kiváncsiságát és lehetőséget ad, hogy arra a sok-sok kérdésre, ami megfogalmazódik bennük saját maguk találják meg a választ.
 
Bábok E-mail
A bábok a szerepjátszás, az események átélésének talán legsikeresebb eszközei. A gyermekek szinte feloldódnak a bábokkal illusztrált mesék történetében. Beleélő képességüknek nincs határa. Jó és rossz, igazság és hamisság - mindezt a bábjátékkal nagyon határozottan lehet közvetíteni a fogékony gyermeklelkek felé.
A weboldalunkon található figurák mind-mind
egyedi fejlesztésű, kézzel varrott, zsűrizett, művészi kivitelezésű alkotások. A bábok kedvesek, mesékből jól ismert színes figurák, tapintásuk puha, meleg, esztétikailag nagy élményt jelentenek. A karakterek megformálása a gyermekek szellemi, lelki és verbális fejlődését segíti elő.
 
Szerepjátékok E-mail
"Keresem a gyermek titkát és kérdem, hogyan segíthetnék abban, hogy önmaga lehessen?"
Dr. Ranschburg Jenő
Az utánzás, az azonosulás, az élmények kifejezésének időszaka. A folyamat a születéssel kezdődik abban a környezetben, amelyet a gyermek jól ismer.
Az elsajátítás később folytatódik az óvodás korban, ahol egyre inkább felértékelődik a társakkal való együttlét fontossága, a gondolatok, érzések megosztása. Játékaink, bábjaink segítségével a gyermekek újra tudják alkotni a környezetben átélt tapasztalatokat, gyakorolhatják meglévő társas készségeiket, illetve újakat sajátíthatnak el. A gyerekek játékainkkal könnyedén beleélhetik magukat Anya, Apa, a doktorbácsi, az állatorvos, a boltos, a szerelő, szakács és sok más szerepbe. A bábok segítségével pedig azonnal oroszlánná, kutyussá, nyuszivá és sok-sok más izgalmas figurává változhatnak egy pillanat alatt.
 
Korai fejlesztés E-mail

Az 1-6 éves kor a képességek alapozó szakasza. A különböző anyagok, színek, formák, önfeledt játékra inspirálják a gyermeket. A játékok bevonata speciális, így semmilyen kockázatot nem jelent a mindent felfedezni akaró kisgyermekek számára. A tapintás, a mozgásba hozhatóság a tárgyak hangjai, színei mind gazdag ingerekkel látják el a fejlődő idegrendszert. A weboldalon található játékokat úgy válogattuk össze, hogy segítség a problémamegoldó gondolkodást, és a kreativitás fejlesztését.

Kínálatunkban megtalálhatók montessori jellegű játékok, érzékelést, észlelést fejlesztő eszközök: hallás, látás, tapintás. A finommotorikát, szem-kézkoordinációt, térérzékelést fejlesztő eszközök.

A gyerekek játszva ismerkedhetnek meg az alapvető szinekkel és formákkal.